Erdoğan: "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde"

Gündem

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu. Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz. Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum” dedi.

Paylaş:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir