ABD-İran Zirvesi sürerken Trump'tan Tahran'a zehir zemberek tehdit! 'Anlaşma olmazsa ülkene dönemezsin'

Gündem

ABD ile İran arasında İsviçre’nin Lucerne kentindeki görüşmeler sürerken ABD Başkanı Donald Trump’tan İran’a resmen tehdit geldi. Hürmüz Boğazı’nı ele geçirebileceklerini belirten Trump açıklamasının devamında, “Anlaşma yapmazlarsa, geçiş ücretleri toplayacağız. Onu kapatırsın ve bir ülken kalmaz.” dedi.

Paylaş:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir